Toamna mai aduce cu sine si lupta pentru intarirea sistemul imunitar

Toamna este si sezonul racelilor, gripelor si al virozelor. Sistemul imunitar se activeaza si incerca sa se apere. Pentru a reusi de fiecare data, este recomandat sa il sustinem fie prin alimentatiei, fie cu ajutorul suplimentelor recomandate de catre medicul de familie, in cazul adultilor, sau de pediatru, in cazul copiilor.

Printre factorii care pot perturba sistemul imunitar se numara alimentatia nesanatoasa, lipsa somnului, stresul, dar si fluctuatiile de temperatura.

Cum crestem imunitatea organismului

Respectarea anumitor reguli este esentiala pentru cresterea imunitatii organismului:

  • Somnul suficient si de calitate. Un program de somn echilibrat si stabil, cuprins intre 6 si 8 ore pe noapte, va avea un efect benefic asupra organismului, va diminua starea de oboseala, de stres, va imbunatati starea de spirit si va mentine echilibrul hormonal.
  • Cat mai multe fructe si legume. Este bine sa profiti de acest sezon bogat in fructe si legume, pe care este indicat sa le consumi crude, deoarece in felul acesta isi pastreaza toti nutrientii care ajuta organismul sa lupte impotriva schimbarilor climatice caracteristice toamnei.
  • Sportul este esential. Activitatea fizica regulata contribuie la intarirea sistemului de aparare al organismului, mentine sanatatea inimii, reduce nivelul de stres si aduce o stare generala de bine.
  • Suplimentele alimentare. Pentru a lupta cu efectele radicalilor liberi- cauza alergiilor multiple si a afectiunilor respiratorii – este recomandat sa luati vitaminele C, A, E, zinc si seleniu.
  • Ceaiuri, siropuri, tincturi. Propolisul si echinaceea sunt printre cele mai bune produse care cresc rezistenta organismului copiilor in lupta cu virozele.
  • Aportul de vitamina C. Este foarte important mai ales in sezonul rece atat pentru adulti, cat si pentru copii. Vitamina C poate fi administrata fie ca supliment din farmacii, fie asimilata din alimentatie. Astfel, este indicat sa consumati cat mai multe citrice, kiwi, afine, coacaze, patrunjel, varza si broccoli. Aceasta vitamina se poate administra in scop profilactic sau cu scop curativ, atunci cand pacientul prezinta o infectie in corp.
  • Miere, propolis, laptisor de matca. Aceste produse apicole sunt recunoscute ca remedii excelente in cazul infectiilor respiratorii.
  • Zincul si seleniul. Au o functie importanta in cresterea imunitatii, deoarece au rol antioxidant. Zincul se gaseste in cantitate crescuta in carne rosie, stridii, fasole si nuci. Cantitate semnificativa de seleniu gasim in fructe de mare, oua, ficat sau prune uscate.

De ce iti recomandam Proimmunity

Deoarece:

  • contine complexul Propolis, Echinacea si Vitamina C pentru care s-a dovedit clinic ca reduce cu peste 50% numarul de imbolnaviri la nivel respirator;
  • contine extract concentrat de soc, bogat in antocianozide responsabile de scaderea la jumatate a perioadei de boala (actiune demonstrata clinic, in cazul in care s-a administrat de la primele semne de boala);
  • forma organica de Zinc, usor absorbabila, are o deosebita importanta pentru buna functionare a sistemului imunitar, fiind demonstrat clinic ca un aport suplimentar de zinc poate duce la scaderea la jumatate a necesitatii de a utiliza antibiotice.

In plus, Proimmunity contine vitamina D3, care protejeaza eficient sistemul imunitar si il pregateste pentru aparare.

Comentarii

comentarii pana acum