Intareste-ti imunitatea primavara

poza-articol----proimmunity

Cand soare, cand nori, cand cald, cand frig… Schimbarile de temperatura specifice trecerii de la anotimpul rece la primavara pun la incercare organismul si favorizeaza apariti racelilor si a gripelor. Ce poti face? Cea mai eficienta metoda este la le previi prin intarirea sistemului imunitar.

Iata 7 solutii prin care iti poti ajuta organismul sa faca fata noului sezon:

  1. Consuma alimente bogate in vitamina C. De exemplu, o legătura de patrunjel are mai multa vitamina C decat o punga de portocale. Adauga-l in salate, orez sau paste.
  2. Include in dieta zilnica si alimente bogate in vitamina B (fructe de mare si legume), vitamina A (legume verzi, cartofi dulci), zinc (spanac, linte si quinoa) si antioxidanti (capsuni, rosiile).
  3. Consuma iaurt sau kefir pentru a creste cantitatea de probiotice din organism.
  4. Fa zilnic sport pentru a te mentine in forma.
  5. Nu neglija odihna. Orele de somn sunt esentiale pentru a buna functionare a organismului si pentru a avea un sistem imunitar puternic.
  6. Evita activitatile stresante. Stresul are un impact major asupra capacitatii sistemului imunitar de a combate boala.
  7. Urmeaza o cura de imunizare. Un produs care sustine imunitatea organismului va asigura o insanatosire mai rapida in perioada de boala si, totodata, o intensitate mai mica in manifestare a viitoarelor raceli.

Comentarii

comentarii pana acum