Alimentația și somnul, aliații sistemului imunitar al copilului

De când a început şcoala, câte vizite la medic ai făcut cu cel mic? Și câte zile a trebuit să-l ții acasă? Când sistemul imunitar al copilului pare să contracteze orice virus venit de la colegi rezultând tot felul de răceli, viroze respiratorii şi infecţii gastro-intestinale repetate, este timpul să examinezi cu mult mai multă atenţie alimentaţia micuţului.

Foarte probabil ea nu conţine în cantităţi necesare micronutrienţii intens utilizaţi de sistemul său imunitar în intensele luptele pe care tot trebuie să le ducă! Nu trebuie să te resemnezi şi să accepţi infecţiile repetate care, multe dintre ele, ajung chiar să necesite tratament antibiotic.

Totul începe cu mâncarea

Pentru a menţine un sistem imunitar sănătos şi puternic pe căile respiratorii, mâncarea diversificată este cheia. Cei mici trebuie să consume multe fructe și legume. De asemenea, hidratarea este foarte importantă şi de aceea este indicat să le oferiţi des apă în loc de lapte sau orice alte băuturi.

Introducerea în alimentaţia zilnică a mici cantităţi de uleiurile esenţiale de mentă şi eucalipt, vitamina C, miere şi unii antioxidanţi ameliorează inflamaţia mucoaselor tractului respirator şi buco-amigdaliană.

Menţineţi un intestin sănătos

La copii, precum şi la adulţi, atunci când flora intestinală devine dezechilibrată, capacitatea sistemului imunitar de a lupta împotriva infecţiilor este modificată. Tratamentele cu antibiotice, dar şi lipsa în alimentaţie a aşa numitelor prebiotice şubrezesc flora microbiană optimă, denaturând-o. Cu cât mai puţine situaţii care necesită antibiotice, cu atât mai bune.

Sprijiniţi sistemul imunitar

Pentru că sistemul imunitar al copilului să prospere, este nevoie şi de odihnă. Este important ca cei mici să se şi relaxeze şi să se joace creativ şi imaginativ. Somnul este foarte important şi în construirea unui sistem imunitar puternic. Potrivit studiilor, preşcolarii cu vârsta între 3 şi 5 ani au nevoie de 11-13 ore de somn pe noapte şi copiii de vârsta şcolară 6-13 ani au nevoie de 9-11 ore de somn pe noapte.

Pentru a spori calitatea somnului copilului este important ca acesta să doarmă într-o cameră întunecată. Acest lucru se datorează faptului că hormonul de somn, melatonină, este secretat în întuneric. Asiguraţi-vă că toate dispozitivele electronice sunt oprite înainte de a vă pune copilul în pat.

Proimmunity ține răceala departe

Deoarece:

  • conține complexul Propolis, Echinacea și Vitamina C pentru care s-a dovedit clinic că reduce cu peste 50% numărul de îmbolnăviri la nivel respirator;
  • conține extract concentrat de soc, bogat în antocianozide responsabile de scăderea la jumătate a perioadei de boală (acțiune demonstrată clinic, în cazul în care s-a administrat de la primele semne de boală);
  • forma organică de Zinc, ușor absorbabilă, are o deosebită importanță pentru buna funcționare a sistemului imunitar, fiind demonstrat clinic că un aport suplimentar de zinc poate duce la scăderea la jumătate a necesității de a utiliza antibiotice.

În plus, Proimmunity conține vitamina D3, care protejează eficient sistemul imunitar și îl pregătește pentru aparare.

Comentarii

comentarii pana acum